Back on track

Åh vad skönt att det är fredag, helg och lön=)
Jag ska jobba ikväll men det gör ingenting för jag är frisk!!
Eller jag känner mig bättre iaf. Lite hosta kvar bara men febern är väck så tacka fan för det=)
Börjar 15.15 och jobbar till 21. Så ikväll blir det bara till att vara hemma men det är lika bra det så man får vila upp sin kropp lite.

Det är nästintill tomt på mat här hemma och toapappret är snart slut så det är på tiden att jag åker och handlar imorn.
Får se om Dan vill göra mig sällskap men han brukar inte vara så pigg på att följa med när det gäller storhandling.
Det blir knapert med pengar denna månad så det gäller att planera alla köp ordentligt.
Jag sökte försörjningsstöd men fick avslag för jag tjänat för mycket dom senaste tre månaderna.
Hade ett överskott på 6000 kr bara för jag fått lön på 11000, 9000 och 8000. Det anser inte jag vara så mycket men tydligen så ska man leva på existensminimum så man kan lägga undan pengar. Sjukt jävla system det där!
Men det är bara att bita i det sura äpplet och kämpa på denna månad ändå.
Klarar sig gör man ju alltid ändå på nåt konstigt vänster.

Vad händer annars i helgen då?
Nån som ska göra nåt skoj? Tell me!

Trevlig helg by the way=)

Massa kramar Carro

Kommentarer
Postat av: annika

vilken tur att du sparat för frsmtida behov. :))

kram

2008-10-25 @ 03:52:31
URL: http://lantlolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0