Vita fina flingor

Redan onsdag. Jisses, vad fort dagarna går!
Sov rätt länge idag med. Dags att lägga sig i skaplig tid ikväll så man kan komma upp i normala tider igen.
Gillar verkligen inte att sova bort för mycket av dagen. Efter 10 är för sent att kliva upp enligt mig.

Nu snöar det ute=)))
Jag är nöjd så länge marken är täckt så det blir lite ljusare och finare ute. Allt är så grått och trist annars.
Hoppas verkligen den är här för att stanna nu. Jag älskar snön!
Egentligen är det julen jag älskar, men en jul utan snö går ju inte.
Jag har redan börjat lite smått med julpyssel. Senast igår kväll satt jag och gjorde små metallhjärtan som jag lindade ståltråd och pärlor runtom, sen knöt jag rosetter på varje hjärta av rosa band. Riktigt jag=)
Svårt att förklara så jag ska nog visa en bild sen på hur det blev.

Just nu är jag helt ensam här hemma. Dan är inne i stan hos nån polare.
Det var tänkt att jag skulle träffa upp Nettiz idag men jag har inte fått tag på henne än så vi får se om det blir av.
Annars drar jag nog hem till mamma och pappa och kollar läget och äter där.

Har inget jobb inbokat förrän den 28:e=( Det är inte bra de men vad gör man, bara att hoppas på att någon bli sjuk så kanske jag får jobba lite fler timmar.

Nu ska jag ringa Nettiz och morsan. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0