Valvakan inatt


Barack Obama, USA:s nya president som ska ställa allt till rätta=)



Sovit ända tills nu. Satt uppe halv natten och kollade på valvakan med filip och fredrik. Dom är två roliga filurer=)
Inte helt oväntat så vann Barack Obama valet och får ta över efter skit Bush!
Jag är inte speciellt insatt i politiken men de jag ha sätt och hört om kandidaterna så var jag helt klart på Obamas sida så det va kul att han vann. Men lite synd måste man ju ändå tycka om honom, han har ju lite att styra upp i landet sitt.

Idag kom mina nya brillor så nu behöver ni inte vara oroliga när jag är ute och kör bil. Inga fler olyckar, jag lovar!!!
Ska snart ta och värma lite pizza rester men först ska jag ta en lång skön dusch=)

Puss puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0