Vaknat

Japp då har man sovit sin skönhetssömn nu på förmiddagen.
Natten var lång och seg. Inget speciellt som hände.
Hoppas tiden går fortare inatt. Jag ska iaf göra en efterrätt inatt för det får dom boende på söndagar=)
Tror jag ska göra chokladpudding eller nån fromage(stavning?)

Nu sitter jag och väntar på att Nettiz ska hämta upp mig, vi ska ut och rulla lite på vägarna. Vart vet jag inte men det blir trevligt att träffa henne oavsett vart vi far. Nån shopping som är öppen?
Skulle behöva en julstjärna att ha i sovrumsfönstret eller nåt annat krimskrams.

Känns fan inte som lördag idag. Känns som en vanlig veckodag bara för att man ska jobba. Blä=(
Men nu är det bara två nätter kvar så det fixar jag. Sen är jag ledig många dagar=))

Nä, nu får jäntan komma. Jag börjar bli uttråkad jue...

Pussar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0