Pyssel gör mig glad


Nu blir det pysseltime=) Köpte lite av varje bla träbokstäver som ja ska måla


Blev ett sett av dessa små söta hjärtan som ska hänga i granen


Även ett paket med dom här söta fjädertussarna fick haka på=)


och massa burkar glitter!!! kan man dekorera lite var som helst=)'




Jag lyckades vända på humöret när jag kom på idén att ta en sväng ner till Panduro Hobby och hitta lite nytt pysselmaterial. Jag älskar att pyssla och när jag kom ut ur affären med massa kul pysselgrejs så var jag verkligen på bra humör igen=))
Om inte pyssel muntrar upp en sur Carro så är det shopping över huvudtaget. Det blir jag glad av=)) Dan tycker jag är en jävla kapitalist men de vette fan om ja håller med om, huvudsaken jag mår bra så=)haha

Nu ska jag strax börja med maten, korvstroganoff står det på min meny i huvudet. Det är en favorit!
Sen om jag hinner innan kvällens tv utbud börjar så blir det lite pyssel annars spar jag det tills imorn=)
Jag klagar på att jag inte får jobba nåt men samtidigt så finns det ju alltid nåt att sysselsätta sig med om dagarna, helt ärligt så får jag njuta lite men bara lite för helst vill jag ju jobba för att tjäna pengar.

Dan har svarat på flera annonser idag. Han ska ju hyra ett rum när han jobbar i norge. Håller tummarna för den skiten=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0