Lax är så gott!

Kom nyss hem från familjen på Skälby. Fy fan vad mätt jag är!
Dom bjöd på citronkryddad lax i ugn med potatis och hollandaisesås. Till det var det sparris (älska) och en god blandsallad med en vinägrett till. Pappa hade köpt hem nybakt vitlöksbröd från jobbat. Så himla färskt och gott!
Till efterätt blev det budapeststubbe, också från pappas jobb. Åh vad dom är duktiga eleverna som bakat dessa godsaker! Om jag skulle gått om mina tre år på gymnasiet så skulle jag nog välja en sån linje där man blir konditor eller liknande. Jag skulle öppna eget efteråt och få baka hela dagarna=))

Istället ska jag snart bege mig till mitt jobb i verkligheten och det har inte så mycket med bakelser och såna roligheter att göra. Snarare torka kiss och bajs på vuxna bebisar men det funkar det med=). Iof så ska jag jobba natt och då kan man faktiskt baka om man känner för det. Hoppas jag jobbar med Sara inatt för hon är så skön så då kommer natten gå fort och vi har alltid massor att prata om och skrattar gör man mycket oxå. Så hoppas de blir hon och jag inatt=))

Nu ska jag lägga mig på sängen och glo på tv dom två sista timmarna innan jobbet kallar. haha. Kommer fortsätta glo på tv där med men det lät ju bra iaf=)

Härliga snorkramar// Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0