Ibland är det skönt att va nykter

Drog fram snabeldraken och gjorde fint här hemma. Skönt som fan att få det gjort=)
Satt och kolla massa vimmelbilder och blev faktiskt lite partysugen=P
Men nej nej det blir lugnt för mig. Blev påmind av att det fanns något som hette bakfylla och tappade genast de partysuget.
Jag hatar verkligen bakfylla och eftersom jag inte dricker allt för ofta så blir jag alltid bakfull! Det är fanimej det värsta som finns. Den huvudvärken och den dagen man bara slösar bort och mår dåligt. Nej fy fan alltså!
Det gäller bara att hitta alternativ till alkoholen. Några bra förslag på andra saker man kan göra en fre/lördagskväll?




Bjuder på några festliga bilder=)) Observera den sista..den får mig att tänka på alkoholens baksida..hahaha!

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0