Godmorgon


Äntligen bärgade dom iväg skiten. Krockad och totalt pajj, helvetes Lanzian!


Godmorgon!
Har varit uppe i nån timme sådär. Tog en varm dusch och stod länge länge för att jag frös så mycket. Nu eftersvettas jag som en gnu istället. Typiskt!

Äntligen har vi blivit av med skrothögen som bara stått det senaste året. Dom kom med bärgningsbil från skroten och hämtade skiten imorse. Fan va skönt att slippa se åbäket, nu står den där den hör hemma!

Nu blir det att pimpa lite kaffe så man kommer på fötter sen ska jag handla saffran och baka lussebullar=))))
Jag använder mig av mammas recept, ganska stor mängd fett (200g) i det receptet dock men kanske därför dom blir så saftiga och goda så det är det värt!

Hörs senare.


Sanne- Jag tycker faktiskt du borde skaffa dig en blogg du med, du är så duktig på att skriva(minns dina db inlägg på Lunar..haha) och sen vet jag att du lagar god mat så ett och annat recept skulle du kunna bjuda på där. En liten idé bara=)




Kommentarer
Postat av: SANNE

Carro, jag har faktiskt startat en nu. :) Men det har inte hänt så mycket på den än! hehe.

Fixa repecptet på ankis lussebullar, så ska jag provbaka å lägga ut det sen! PUSS

http://baramatglad.blogg.se

2008-11-26 @ 09:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0