torsdag

Planen var att kliva upp tidigt imorse och jag hade ställt kl på 9.
Vaknade runt 7 av sms från bemanningtjänst som undrade om ja kunde jobba natten. Fick tiden iaf och sen var det ju bara att stänga av larmet för att kunna sova så länge istället. Måste ju orka med natten.
Kul att jag får jobba=) Jagar verkligen varenda tid, blir så less på att gå hemma om dagarna. Jag skulle vilja jobba full tid!

Nu ska Dan kila över med däckhelvetena till våra grannar. Har irriterat mig på dom ett bra tag nu, blir påmind varenda gång jag försöker ta mig fram i vårt lilla förråd-Skönt att bli av med dom så man får lite mer space där=)

Jag ska tvätta nu och sen åka hem till mamma och käka lax=))
Inatt ska man jobba. Jippie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0