Torsdag 27 nov

Sitter och väntar på mormor som ska hämta upp mig.
Vi ska dra och handla lite till bakningen.
Lusekatterna jag gjorde i tisdags blev så goda så. Tänkte lägga ut recept sen när jag bakat mormors beställning med så kör vi allt på en och samma gång. Då har ni lite att välja mellan om ni känner för att baka något gott=)
Fick min lön idag också, de var inte mycket att hänga i julgranen. Vet inte hur den här månaden ska gå ihop men julklapparna får jag nog skippa. Har ca 1000 spänn att leva på efter hyra och räkningar är betalda=((
Jag får helt enkelt leva på vatten och bröd eller så får jag bli stamgäst hos mamma och äta där. Pissråttor oxå!

Nu ska jag göra mig iordning innan mormor hämtar mig, ja ska få köra..hehe.

Snart är det helg igen och ni som är lediga kan ju njuta i fulla drag, en annan jobbar natt heeela helgen.

Puss på er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0