Torsdag

Sov till 14.30, längre kunde jag inte sova men jag fick mina 7 timmar iaf. Hoppas man inte är för trött inatt bara.
Sitter och funderar på vad man ska hitta på, det är ju rätt många timmar kvar tills man börjar men det känns som man bara sitter och väntar in jobbet. Vill ju utnyttja dagen så gott det går.
Nån som har nåt förslag på vad man kan göra?
Dan vill äta mcdonald´s.. Skitvärt förslag när man har dåligt med pengar, mat hemma och ingen bil att ta sig någonstans.
Vill pyssla! Skulle vilja ta en tur till Panduro Hobby och köpa massa nytt skoj pyssel. Ska kolla deras hemsida om man kanske kan beställa från nätet istället? Då får man kolla i lugn och ro och slipper åka ner på stan=)
Åh vad sugen jag blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0