Sömntuta


Från middagen i lördags. Chokladtårta med passionfruktsås och grädde. Mums!



Goddagens. Idag sov jag länge, inte så konstigt med tanke på att jag satt uppe och kolla på ufc med Dan till kl 3 på natten. Vissa matcher är faktiskt rätt kul att se även om det inte riktigt är min grej det där med kampsporter.
Men jag gillar inte att vakna sent, hela dagen försvinner ju! Känns så bortkastat med tid och inget hinner man få gjort heller=(
Jag har kastat in två maskiner tvätt och tänkte dra fram snabeldraken och köra ett pass=) Nån nytta ska man väl göra.
Dan är inne i stan och träffar en gammal polare, och jag städar som bäst när jag är själv så det passar bra att ta det nu.

Det börjar bli fattigt i kassan här hemma=(
Längtar tills Dan får sina pengar och jag får en rätt bra lön, men de är ju ett tag kvar de...*suck*
Om Dan åker till Norge och jobbar som det är tänkt så får vi in 28000 kr bara från han så det skulle ju inte vara helt fel med dom summorna i månaden och sen om jag jobbar heltid då blir det pengar gott folk=)
Men otur som jag alltid har i princip allt så kommer det säkert knasa upp sig på nåt vis och så blir det inget av de. Men hoppas kan man ju alltid=)


Har förresten bildbevis på min brors debut till att bli vuxen, här försöker han bli kaffedrickare för första gången och sista skulle jag tro, han höll på att spy=)haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0