Skönt att ha nåt att göra

 
Det ska bakas biskvier och mazariner till mormor, klart Carro girrar de=)



Snart läggdags för min del. Fick några skvallertidningar av mamma som får söva mig till sömns=)
Känns som den här veckan kommer gå rätt fort. Har redan flera saker inbokade och mycket bak blir det.
Imorn ska jag baka mina lussebullar, måste passa på innan torsdag då mamma ska ha bakmaskinen.
På onsdag ska jag umgås med världens bästa Nettiz, var väääldigt längesen nu!
Torsdag blir det att träffa mormor och handla med henne. Hon har beställt mazariner och chokladbeskvier som jag ska baka till henne.
På blir det till att sova länge för då väntar 3 nätters jobb. Trist att jobba fre, lör, sön natt men det ger ju en del pengar vilket behövs så jag får tänka på dom helt enkelt=)
Förutom att baka och träffa Nettiz ska jag även planera in en tvättid och hinna baka mitt eget matbröd.
Toaletten städade jag nyss för att ha ett minde måste. Skönt!

En grej är rätt skum. När jag väl är ledig så blir det oftast lugnt på helgerna men dom få helgerna man jobbar så lyckas man alltid bli festsugen eller så händer det nåt skoj man missar. Jag kan sätta en femhundring på att det inte slår fel denna helg heller. Får parta loss på jobbet med Pekka..hahahaha!

Kommentarer
Postat av: SANNE

Glöm nu inte och lägg ut ett fin fint recept på dessa godingar nu också! :)

2008-11-25 @ 08:38:05
Postat av: Carro

Självfallet lägger jag ut recept sen om dom blir bra. Biskvierna har jag iof gjort förr men mazarinerna blir nåt nytt att prova så vi får se om det blir lyckat. då kommer recept=)

2008-11-25 @ 09:58:19
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: Anonym

NICE!

2008-11-26 @ 09:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0