Pizzabak och hårda tider

Jag har fan knappt koll på dagarna. Denna vecka har börjat jättevimsigt. Jag har somnat sent och sovit halva dagen.
Iof så är det rätt bra så jag ställer om mig tills mina två nattpass imorn och övermorgon.

Just nu är det pizzabak här hemma. Väntar på att degen ska jäsa klart bara, Jag är vrålhungrig!
Ja, jag gör såklart egen deg. Har hört att dom färdigköpta bara ska smaka salt? Nån som provat?
Jag gjorde iaf egen för det vart billigast oxå, bara att köpa en liten jäst för en spänn och pålägg fick vi ta vad vi har hemma.
Ibland är jag jävligt glad att jag är som jag är för annars hade vi aldrig klarat oss ekonomiskt den här månaden.
Tack oxå snälla Anelie som överförde 500 till Dan´s konto=)

Nu ska jag strax grädda pizzan och sen ska jag försöka hitta på nåt skoj för jag lär inte bli tidig i säng när jag sov till 16 idag!!

När är det ok att börja julpynta egentligen?
Tacksam för svar där..=)

Kommentarer
Postat av: Prinsessan Consuela Bananhammock

hej=) jag har köpt färdig deg både på lidl och ica och de var d åbara bra=) fast bäst är såklart att göra egen=) asgott att ha i vilök i degen, och/eller ost =) blir supergott=) JULPYNTA??haha inte nu heller=) första advent =) kram

2008-11-05 @ 14:28:58
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0