Onsdagen 25 nov

Planen idag belv inte riktigt som planerat. Kan ju berott på att jag sov alldeles för länge, fyfy!
Istället har jag bara varit hemma precis heeela långa dagen. Har mest setat framför dumburkan och snackat med min kära Nettiz i telefon. Oj vad mycket vi hade att prata om. Vi kan prata i timmar! Men nu dog hennes telefon så det var nog lika bra det=) Vi hörs ju senare vilket fall som helst. I love that girl. Bästa kompisar sen typ första gången jag träffade henne. Nej men nästan. Sanne dig får jag inte heller glömma. Du känner mig nog bäst av alla men vi umgås inte lika mycket nu för tiden och det är väl ingens fel. Vi båda har vårat och båda jobbar och bor på helt olika sidor av västerås. Men vi kan skärpa till oss lite med att försöka träffas lite oftare=) Du är en underbar vän oavsett om vi ses ofta eller ej ska du veta=))
Jag tror jag ska skriva ett inlägg någon gång om mina och sannes bravader, fast vissa grejjer bode censureras för att inte folk ska tro att vi är helt sjuka i skallen..haha!

Förövrigt så är det mycket tankar i min skalle just nu fast det är inget som märks här på bloggen och inget som jag tänker skriva om sådär heller. Min blogg ska vara positiv, sen har ju alla mindre bra dagar ibland då inälggen blir lite sura men för det mesta så är det en glas blogg som jag vill ha´t=)

Imorn är det mormor som gäller. Härliga lilla mormor. Ska bli trevligt de=)

Ha det bra med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för härlig! ja, så är det. Men det skall vi styra upp! :)

2008-11-27 @ 14:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0