Kväller

Har varit och lämnat bilen och skjutsat dan till en polare.
Själv ska lägga mig framför tv:n och passa på att ha alla kanaler för mig själv=))
Inte ofta jag och Dan kan samsas om vad vi ska kolla på, han vill bara se sprot hela tiden!

Jag har en gnutta huvudvärk på ingång oxå, kan jag ha druckit för dåligt idag?
Tur för mig att jag har en 2 l cola i kylen då.haha. Som om det skulle hjälpa mot huvudvärk?!

Nu ska jag kolla kvällens tv. Tror "ensam mamma söker" är ikväll kl 20. Alla mobbar mig för att jag kollar på det men jag tycker det är kul ändå. Sen är dom som är med i programmet pinsamma men de spelar ingen roll för de funkar att se på.
Ska kolla vad det mer finns att glo på=)

Hörs kanske senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0