Kalla fingrar

Kom nyss in i värmen. Jag och Dan gick ut i kylan och tog en promenad till Dan´s farsa.
Blev kvar där en stund och fick med oss lite lakrits hem, hans farsa har ALLTID lakrits hemma. Både jag och Dan älskar saltlakrits så vi tiggde till oss en påse=)
På hemvägen gick vi förbi pizzan och köpte lite gott.
Fy farao vad kallt det är ute. Jag tyckte jag pälsade på mig rätt bra innan vi gick ut men ändå trängde kylan igenom och speciellt i fingrarna. Måste skaffa bättre vantar!
Nu ska det sitta fint med lite varm mat i magen. Det bli potatis, bearneisesås och marinerade kycklingspett mmmm=)

Efter maten blir det tv för hela slanten med fanta, ostbågar och lakrits. De är fina grejjer det!

Ha en super lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0