Jag är nog lite knäpp jag

I brist på annat så fick jag för mig att dra ut bordet och prova med iläggsskivan som gör bordet större.
Inte för att det behövs när vi bara är två men om man tex bjuder på middag så kan det vara skönt med lite mera plats.
När jag ändå höll på så ville jag se om min linneduk passade till bordet och det gjorde den precis=)
Bara för det så började jag duka upp och dekorera bordet jättefint så nu fick jag världens lust att bjuda på middag oxå.
Men det får vänta tills vi får pengar, då är det på tiden att bjuda på en liten middag tror jag. Vilka vi ska bjuda är inte bestämt men jag har ju mina aningar om jag säger så..hihi=) Dags att bjuda tillbaka nu känner jag. Mer säger jag inte!

Men vad i helvete ska man ha till varmrätt??
Förrätt och efterrätt är hur lätt som helst, det vet jag redan vad jag ska göra=)

Kom med lite förslag nurå=)
 

Kommentarer
Postat av: nettan

ska d vara kött fågel lr fisk? och avd ska du ha för tillbehör...

och har du någon koll på när hon sak komma nästa gång allstå nagel tjejen?

2008-11-23 @ 17:42:09
URL: http://badbitch.blogg.se/
Postat av: Carro

det spelar ingen roll, inte fisk bara. Har du nåt förslag? Potatisgratäng går ju alltid hem=)

Nej, ja har inte hört nåt om när hon kommer nästa gång men jag kan kolla med henne. Återkommer så fort jag vet något=)

2008-11-23 @ 19:49:39
URL: http://doitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0