Fullrulle

Har inte blivit nån skrivning här på hela dagen. Jag har haft fullt upp hela dagen.
Började med att tvätta, sen gick jag ner i källaren och rotade fram julpyntlådan.
Kollade igenom den och insåg att jag inte hade så mycket kul julsaker. Det var mest fula röda tomtar och massa annat skit så jag satte bara upp adventsljusstakarna och sen blir det väl en och annan julduk också. En krans med ljusslinga i kommer också upp men den fixar jag imorn för själva ljusslingan sitter i en annan växt för tillfället.
Ska nog ta en sväng ut och leta lite vita fina julsaker nästa vecka för då är jag ledig. Bara julbordet inbokat på onsdag=)
Nån som vill ses och göra nåt skoj nästa vecka kanske??

Nu ska jag fortsätta nere i tvättstugan. Har tvättat 5 maskiner och nu ska det strykas också (juldukar och sängkläder)
Sen har jag bröd på jäsning också. Herregud, det är mycket jag ska hinna innan jag drar till jobbet men börjar inte förrän kl 21.

Lite avis på alla som är lediga nu i helgen när en annan ska jobba. Usch! Men försöker tänka positivt=)

Kommentarer
Postat av: nettan

hemma fru carro hehe :P

2008-11-28 @ 17:31:53
URL: http://badbitch.blogg.se/
Postat av: Lenita

0763452335

2008-11-28 @ 20:50:42
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0