Ensam Carro

Nu sitter jag här hemma i min ensamhet. Måste börja vänja mig med det nu..
Ska försöka vara uppe så länge som möjligt så jag kan sova ut imorn och orka med natten sen på jobbet.
Har bakat mazarinerna till mormor. Dom smakade inte som köpta precis men dom dög men jag kommer nog inte lägga ut recept på dom för så goda blev dom inte.
Får se om jag drar igång nästa bakning, biskvierna. Dom kan jag lätt lägga ut recept på för dom går hem hos hela släkten så jag har fullt upp med att baka dom=)

Sitter och tänker en massa. Det finns så mycket jag skulle vilja göra. Vad är det som hindrar mig egentligen?
Om man bara vill och har tålamod och kämpar så kan nog alla nå sina mål. Även jag. Jag ska försöka iaf men först måste jag jobba och spara ihop lite pengar.

Nä, nu ska jag pyssla baka eller glo på tv. Svårt val..

Haaa de fiiinemang

Kommentarer
Postat av: Malin Eriksson

jag violl ha recept:D

puss

2008-11-28 @ 08:40:45
Postat av: Carro

jodå recept kommer. Men bara på sånt som är värt att tipsa om som jag själv provat och VET blir bra/gott.

2008-11-28 @ 11:45:03
URL: http://doitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0