En vit söndag

Ja i många bemärkelser men jag syftar väl mest på hur vintrigt det är utanför.
Åh vad jag älskar julen och nu jävlar är det inte långt kvar. Tiden går såå fort och redan om en vecka är det första advent*längtar*=)
Har sovit som en klubbad säl inatt, vaknade alldeles för sent så det blir en kort dag för mig.

Brödet börjar ta slut så idag ska det bakas nytt.
Läste grannens blogg och dom skulle äta köttfärssås och spagetti. Jag blev så sugen på det jag med, det var år och dar sedan jag åt köttfärssås så jag ska rota i frysen och se om jag har någon liten färsklump kvar som går att använda.
Annars blir det plan b, potatis och bearnaisesås från igår med stekta hamburgare. Det duger ju det med om det skulle vara så.

Blir iaf bara till att vara inne, vill inte gå ut i den här kylan. Igår höll jag ju på att frysa ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0