En liten miss

Jag vet inte riktigt vad jag svamlade om i föregående inlägg. fick helt för mig att det var söndag men det är ju måndag. Tack Annika för att du håller koll på veckodagarna åt mig, minns att jag har gjort samma sak en gång förut=)haha.
Jag tror det kändes som söndag bara för att jag drack lite vin igår kväll och sen ledig idag.

Skulle ju åkt till mormor och morfar idag ju! Får ändra det tills imorn istället, har ju ändå bytt bort mitt pass på tisdag så jag jobbar ons,tor natt istället=)
Jag skäms nästan för hur längesen det var jag kika förbi hos mormor och morfar, dom bor ju inte precis långt härifrån så vad har man att skylla på?! Det är vekligen på tiden nu för dom blir så glada när man kommer.
Ska lämna månadens betalning till morfar och så ska jag be mormor sy ihop min aidaströja som pajat lite i ena sömmen. Sen kan jag garantera att man får med sig både det ena och det andra därifrån. Mina morföräldrar är världens snällaste. ett ex. I påskägget för några år sedan så fick alla vi barnbarn(vi är 6 st) 10 000kr var! och ni vill inte veta hur mycket mamma och moster fick i deras ägg. De är bara ett litet exempel på en av alla bra påskar. Sen får vi ju inte sånt varje gång vi är där men det kommer övveraskningar när man minst anar det och då blir man bara sååå glad!

Nej, nu ska jag ge mig ut på en höstig kvällspromenad här i lilla byn. Brukar möta upp jobbarpolarna på våra rundor och då stannar vi alltid och småpratar lite så vi får se vilka man stöter på denna gång=) Lite mysigt sådär=)

Nej nu vart det ett långt inlägg så nu får det vara nog. Kl åtta börjar Färjan så det får ni ju inte missa=)
Eller är det bara jag som kollar på såna patetiska såpor?
Jag tittar nog på all skit som går på tv.Hahaha!


Ps. jag vill jobba jobba jobba!!!måste ha julklappspengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0