En dålig start

Idag är det en skitdag!
Jag somnade på soffan inatt och vaknade med världens nackspärr imorse. Inte allt för kul start på dagen..
Sen har jag bara varit allmänt nere och små irriterad på i princip allt. Sen att Dan vakna även han med ett dåligt morgonhumör gjorde inte saken bättre. Nu har han dragit in till stan och lika bra var väl det innan vi skulle slagit ihjäl varandra. Nu är det husefrid och jag ska försöka komma på bättre tankar och avsluta den här dagen på ett mer positivt sätt!

Tog nyss en dusch och började om, det kändes genast mycket bättre=)
Nu ska jag fräscha till mig lite åtminstone och sen kanske jag åker hem till mamma och pappa för där kommer jag garanterat på andra tankar. Äta lite mat där oxå så man slipper laga nåt här hemma i ensamheten.

Inge jobb har jag heller på hela veckan, eller jo ett fjuttigt pass på lördag. *suck*
Ge mig mera tider för fan! I need money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0