cola sug och datastrul

Nyss lagat kvällsmat. Makaroner och falukorv, inte lika gott som donkan men det dög.
Bara för att vi sket i mcdonald´s så får vi unna oss något annat gott, ska kila iväg till pizzerian och köpa cola och kanske nån chipspåse. Cola är bra för mig för då håller jag mig pigg ikväll=))

Jag håller på att få tuppjuck på den här skitdatorn. Den slår av sig själv!! Alltså inte on-knappen utan man måste bakom datorn och trixa med strömbrytaren några gånger så sätter den igång igen. Helt sjukt!
Ibland stängs internet ner, eller det händer flera gånger per dag. Den här datorn måste va full i virus, likaså min mobil.
Men vad gör man, jag är ju inte gjord av pengar direkt så man får ta en sak i taget och SPARA ihop till skiten som inte alla gånger är det lättaste. Typiskt att allt ska paja samtidigt.

Imorn är det äntligen fredag och helg=))
Jobbar bara söndag och på lördag ska vi ut och äta, farmor har bokat bord någonstans åt hela släkten för hon fyller 75 barre den damen. Grattis till dig farmis=)
Jag har inte köpt något än, vad ska jag köpa?! Förhoppningsvis får jag köpa in mig på familjens present.

Nej fan, nu måste jag ha min cola!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0