Arbetsdag

Har inte hunnit skrivit någonting idag. Inte funnits speciellt mycket tid till det heller.
Natten på jobbet gick hur bra som helst förutom att det har spökat igen så jag och Sara blev rätt skraja vid några tillfällen men det är tur man är två på natten iaf. Ska berätta mer om spökena senare..
Sov till 14 idag och då var det bara att vakna till med en skön dusch innan jag drog och jobba igen från 15-21.
Känns som min dag började när jag kom hem från jobbet så det blir nog rätt sent idag fast ändå en lugn fredag.
Jag har plockat och pysslat lite, sånt gillar ju jag=)
Sen har vi käkat hamburgare med bröd, ätit glass och godis. Det måste ju märkas att det är helg med lite extra lyx.

Nu ska jag glo lite på tv och böga med min bög Dan=)Hahahahahah..

Men vi hörs imorn trogna läsare.

Puss och snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0