Bra mellanmål


Nu ska jag bjuda på ett tips på ett jättebra mellanmål.
Det är supergott, enkelt att göra och väldigt nyttigt.





1-2 dl frysta bär (t ex björnbär om jag får välja)
1 burk lätt kesella
2 msk flytande honung

Mixa sönder dom frysta bären i en mixer. Bären kan vara lite halvtinade också så går det lättare.
Ha i kesellan och honungen och mixa ihop skiten så allt blandar sig fint. Klart!
Svårt att förklara men det blir som en halvfryst, tjock och krämig yogurt i konsistensen.
Äh, ni får helt enkelt testa och se själva.
Ett bra proteinrikt mellanmål helt enkelt=)



Kommentarer
Postat av: daaannnneee

haru ringt o ställt av bilarna?????

syns hemma....pussilajnen

2008-05-29 @ 11:17:12
Postat av: daaannnneee

haru ringt o ställt av bilarna?????

syns hemma....pussilajnen

2008-05-29 @ 11:17:48
Postat av: lenital

jag ska testa!!efter avocado grejen( som jag vart helt besatt av) så lär jag ju testa denna med...

2008-05-29 @ 17:05:14
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0