Utanför mig

image307
Min sockertoppsgran som ska växa och bli lite större, mina mys lyktor ser man också=)

image306
Välkommen hem till mig. Sötaste kransen till sötaste tjejen ;-)





Idag har jag planterat fler växter. Jag har kommit på att jag gillar att påta i trädgården. Värsta kärringen :-)
Köpte en kruka idag till min sockertoppsgran som jag ställde på framsidan och blev supernöjd.
Den kommer bli 2 meter men som tur är  växer den väldigt sakta så det tar flera år och då får jag väl klippa ner den lite. Jag vill bara ha den som en liten buske eller vad man ska säga. Lättskött är den iaf bara man har riktigt bra jord. Jag tycker den passade bra in på framsidan iaf :-)
Planterade även lite fler blommor i mindre krukor men dom glömde jag att fota. Tog däremot kort på min fina välkomstskylt. Den är så söt!

Nu vankas det kalas. Min mellan bror fyller 16 år så nu ska vi dit och fika tårta :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0