Som handen i handsken

                 
Modellen heter Cinderella och finns på em möbler. Så mycket min stil!



Vi har vitt i köket med grått klinkers golv och de är ja nöjd med. Men våra köksmöbler förstör hela köket. Dom är as fula!
Har ärvt dom av Dannes pappa tror jag de var. Jätte klumpigt bord i trä med slitna fula trästolar. Usch!
Jag letar efter något i vitt och kanske träfärgad bordskiva men har inte fastnat för något förrän jag såg den här matsalsgruppen. Exakt vad jag letat efter, hade en svag bild någonstans i huvudet på hur de skulle se ut.
Det skulle passa in så bra! Nu är det bara att börja spara för inget är ju gratis, speciellt inte hos em möbler men jag ska nog bara ha 4 stolar tror jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0