Go kväll!

Jaha vad har man gjort då?
Drog förbi skälby för att hämta min present men ingen var hemma. Farsan kom hem på lunchen men han hade ingen aning om vad ja bubbla om för jävla present. Han ba - "Men du fyller väl inte år nu?"
Snacka om att pappor har noll koll liksom. De var väl en ganska självklarhet att han borde veta att jag redan fyllt. Haha=)

Drog iaf hem sen och plocka och dona lite innan ja ställde upp med skjuts och hämta grannens ungar.

Nu färgas det hår. Eller rättare sagt bleker utväxten. Kan ju inte gå omkring och skrämma folk med grå hårbotten. Ser ju inte frisk ut!
Men snart är man blond i hela skallen igen precis som vanligt.
Funderade lite på om man kanske skulle bli mörkhårig igen.. Men vet hur det blir, jag ångrar mig alltid efter några dagar och färgar blont igen. Inte lätt att vara brud alla gånger inte..

Nä nu ska jag ta en liten benstreckare så man inte möglar fast här i stolen.Hehe.

Peace och fridens på er alla



En liten bild osså=) Ser ni den gråa hårbotten? De är min riktiga hårfärg!! Så ugly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0