54 frågor

image310
1. Skulle du kunna tänka dig att deltaga i en dokusåpa?

Nja, tveksamt...

2. Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren

3. Brukar du sjunga i duschen?
Jaa, haha=D

4. Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Om jag kollar så är K1 helt ok.

5. Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
Njae, kanske..

6. Vad är viktigast för dig?
Min familj och vänner.

7. Laddar du hem filmer och musik ifrån nätet?
Musik förr, nu har allt krashat så får nöja mig med radio.

8. Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Först skulle jag shoppa en massa, sen låta pengarna växa på banken. En miljon tar fort slut annars.

9. Vad är det bästa med julafton?
Julmaten!! och själva julstämningen. M Y S!!

10. Tänker du mycket på ditt utseende?
Jo, är nog rätt fåfäng ;-)

11. Vad får dig att slappna av?
Massage och ett varmt bad.

 12.Favortfilm?
Har ingen speciell. kollar sällan på film tyvärr=/

13. Är du skyldig någon pengar?
Nää, inte en enda skuld för tillfället=D

14. Är du mörkrädd?

Ne, det kan jag inte påstå!

15. Vilken färg är snyggast?
Vitt såklart och rosa är sött.

16. Tycker du matte är svårt?
Nope, enkelt! Roligaste ämnet i skolan.

17. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nej inte ett dugg.

18. Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Pengar!

19. När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
runt 9-10 tiden.

20. På vem/vad avreagera du oftast din ilska?
Min kära sambo får nog ta de.

21. Tycker du rökning/snusning borde förbjudas enligt lagen?
Nej.
22. Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för?
Desperate Housewife, Erik och Mackan hela och rena, Cheaters.

23. Vilka länder har du varit i?
Finland, Estland, Norge, Turkiet, Grekland och Sverige såklart.

24. Vilka husdjur har du haft innan?
Hund och fisk.

25. Solar du ofta?

Ja, solar solarium 1 gång i veckan för tillfället. I sommar är det bara äkta sol som gäller=)

26. Är du bra på att laga mat?
Ja kan laga det mesta.

27. Var badar du helst?
I turkost hav.

28. Vad dricker du för alkohol?
Bärs eller rött vin helst.

29. Vad andvänder du för droger?
Oj det är många,haha. Nej, tobak och alkohol. 

30. Vilka djur är du mest rädd för?
Ormar, usch!

31. Vad tycker du om monarkin?
Vette fan.

32. Vilka språk kan du?
Svenska och engelska.

33. Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Nja, inget brutet men stukningar och sånt bara.

34. vilken kändis är hetast?
Återkommer..

35. Gillar du att dansa?
Jag älskar att dansa. Har tävlingsdansat när jag vaar mindre.

36. Vad har du för klädstil?
Rätt alldaglig eller lite olika.

37. Är du flygrädd?
Ja fy!

38. Vad tycker du om rökförbud på krogen?
Drygt att behöva stå i ett rökrum.

39. Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten.

40. Vilken är din favoritglass?
Twister.

41. Tror du på liv efter döden?
Ja, nånstans kommer vi nog.

42. Vilket kaffe sörplar du helst?
Vanligt svart.

43. Vilket mobilmärke föredrar du?
Nokia har jag alltid haft. Nu har jag en SonyEricsson och den suger!

44. Har du varit deprimerad?
Jo.

45. Tycker du om sushi?
Blä!

46. Tror du på livslång kärlek?
Jo de gör jag nog.

47. Vad äter du helst när du ser på film?
Chips och dip, smågodis.

48. Lever dina föräldara tillsammans?
Jajjemen.

49. Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nää, inte min grej.

50. Har du tandläkarskräck?
Skräck och skräck, undviker bara att gå dit..

51. Är du morgon eller kvälls människa?
Kvällsmänniska!

52. Vilken hårfärg har du naturell?
Mörkblond

53. Biter du på naglerna?
inte ofta.

54. Är du beroende av något?

Jo=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0