Söndag

Skönt med en lång helg som inte är slut än=)
Igår vart en lugn kväll, var nämligen barnvakt åt grannens minsting som sov över här.
Det var första gången han skulle sova här men det gick hur bra som helst=)
Han vaknade bara en enda gång på natten och grinade och klaga på magont men vi bytte blöja och sen kryp han upp mellan mig och Dan och somna så sött igen. Riktigt mysigt att ha en liten knodd sådär som myser in sej mellan oss. Låg och snuttade på nappflaskan och sen tror jag han sov riktigt bra hela natten.
Blev väckt runt 7 snåret men satte på en film i sovrummet så man kunde ligga och dra sig nån timme till medans han kollade på film. Upp i tid kommer man iaf när man har barn märker jag. En liten försmak av att vara förälder. Dan var riktigt duktig och var med honom på förmiddagen när jag låg och vilade.

Nu ska jag plocka och dona lite sen blir det söndagsmiddag hos mina föräldrar och ikväll ska vi till våra bästa grannar och dricka lite vin och snacka massa skit. Mysig söndag=)

Kommentarer
Postat av: Maria

åh va sött!!!

2008-03-23 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0