Rent hus

image261




Kollade på "Rent hus" nyss på tv. Fy fan vad äckligt!
För mig är det obegripligt hur folk kan bo som dom gör. Deras hem kryllar av bakterier och olika typer av smådjur.
Tur att det knappast nånsin kommer bosätta sig några äckel bakterier här hemma. Jag är nämligen sjukt pedant och tycker det är kul att städa. Mår dåligt när det är stökigt och efter att ha sett det där avsnittet så kommer jag aldrig någonsin ha skitigt hemma. Man blev minst sagt avskräckt. Usch för bakterier!
Nu ska jag glo lite på tv och sen väntar nog sängen.

Kommentarer
Postat av: M

ja nu ska ja sova har varit sjuk idag BLÄ! Sov gott du är jätte sööt sådär kram Maria from arboga

2008-03-19 @ 21:36:25
Postat av: Malin

helt okej:D

2008-03-20 @ 06:39:33
URL: http://satanica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0