Min skadade familj

Åkte till mamma och familjen på eftermiddagen och haka på mamsen och handla å sen åt jag där.
Chorizo med pasta och tsatsiki (ja kan inte stava, jag vet)
Min yngsta brorsa har förresten börjat kalla pappa för Lotta!
Först kallades han pipp som en förkortning för pappa sen utvecklades pipp till pippi å sen till pippilotta och nu bara Lotta. Jag tycker det är skitkul. Jag börjar garva varje gång jag ropar Lotta till pappa..mohaha!
Förövrigt så kallas mamma för Mim, jag = il, Marcus = Bag, Michael = Kin, Patric = Paka.
Min familj är rätt skadad, men vad fan gör det=)
Fråga mig inte vart alla smeknamn kommer ifrån för det vet jag inte det var så längesen men mitt namn fick jag iaf av patric när han var liten och inte kunde säga caroline utan ropade just iiiiil efter mig. Göllunge dedär=)
Dan undrade om min mamma hade storhandla som sin hobby, så jag var tvungen att fråga henne idag när vi handla och -"ibland" svarade hon..haha!
Dan tycker nämligen inte hon gör annat än handlar och det är sant. Hemma hos min familj finns det mat precis överallt. I grovköket, klädkammaren, bastun, på balkongen, i förrådet, ja det som inte får plats i köket får plats någonannanstans. Hon har tom mat i mormors frys för det är fullt i deras.
Hon hamstrar fett den där mamma. Nu kanske ni hajjar det där med att jag åker och handlar i mammas kyl=)
De var ett litet smakprov av min skadade familj, det kommer mer sjuka historier om min kära family.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0