Middag

image224
Det här åt vi häromdagen. Gjorde egna färsbiffar i paprika/chile créme fraish sås + grädde med färska champinjoner och persilja. Till det hade vi hederlig kokt potatis. Enkelt och gott


Nyss hemkommen från mamma. Orkade inte laga någon mat idag så jag bjöd in mig själv till deras söndagsstek.
De var tänkt att D oxå skulle med men han blev hemma i soffan, kände sig inte för pigg tror jag.
Tog med mig en matlåda till han iaf som han kan äta nu eller ha med imorn till jobbet. Jag kommer iaf inte ställa mig vid nån spis denna kväll har jag bestämt!
Jag ska ta en skön dusch, lägga om min tejp(på styngnen) och sen bara ligga i soffan resten av kvällen med lite godis som är kvar från helgen. Vardagslyx helt enkelt=)

Imorn ska jag ringa min handläggare och fråga om jag får komma tillbaka till ama denna vecka redan, jag känner att det ger mig ingenting att bara gå hemma hela dagarna (även om jag är sjukskriven till 6 april)
Kan lika bra sitta där mellan 9-12 och söka jobb. Skönt att komma upp i tid på morgonen och sen så har man ju fungerande skrivare där och allt. Hela vår dator håller ju på att säcka ihop.
Jag har funderat länge på en bärbar och nu börjar det faktiskt bli jävligt aktuellt så det är bara att börja spara vilket inte är det lättaste om man heter Carro. Jag är nämligen slösa personifierat.*asg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0