Lite shopping

   
Jag utan bh(bara en läk-topp)

Efter rättegången åkte vi till hälla och skulle kika på mattan jag vill ha men vet ni, den fick följa med hem på en gång. Vad fan väntar man på liksom?! pengar kommer det nya iallafall så!
Så ska jag börja tänka oftare..haha!

Sen vart det en sväng in på h&m för att prova bh:ar.
Jag roffade åt mig några 75 C och kuta in i provhytten för att se om dom passade.
Dom satt perfekt och jag blev skitglad och Dan tyckte oxå det såg bra ut.
Han börjar nog acceptera dom nya nu. Lite svårt när han varit van med jättemelonerna men han är glad för min skull.
Bättre kan det inte bli, helt lagom och precis vad jag hade önskat=)
Tack Michell(bästaste kirurgen) Jag är såå nöjd med mina nya tuttar!!

Kommentarer
Postat av: fia

fan vad het du blev gumman!

2008-03-11 @ 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0