Hemma hos mig

image259
Hallen. Till höger är toan och till vänster kommer man in i köket

image260
Hallen 2.


image250 
Köket.
   
 image251
Köket. Köksbordet har vi ärvt av Dannes pappa, jag vill ha nytt vitt eller så målar jag om det.

 image252
Vardagsrummet. Här ser man ut till altanen som vi ska göra om till sommaren.

 image253 
Vardagsrum. Hörnsoffan är ap-ful! Jag ska köpa en beige eller vit soffa så fort jag har råd.

image254 
Datarummet. Mellanrum som man passerar när man går från vardagsrummet in till sovrummet.

image255
Datarum2. Ser inte så mycket här.

image256
Sovrummet. Här är det grönt överkast men jag har ett vitt oxå som jag brukar variera med.

image257 image258
Sovrum. Det är alltså grönt, svart, guld och vitt som gäller här inne. Bara blivit så=)



Där fick ni en liten rundtur hemma hos mig dårå. Jag får uppdatera med bilder vartefter jag gör om och renoverar.
Toaletten fick inte vara med för den ser för jävlig ut så den klarar vi oss utan.
Som sagt så är det ingen drömkåk direkt men det duger bra än så länge tills jag blir miljonär=)
Närå, ska försöka spara ihop till lite nytt. I första hand blir det iaf altanen som ska byggas innan sommaren och det går på några tusen så vi börjar där sen får vi se. Blir nog inget mera förrän till hösten om vi kanske ska ha råd att åka på någon semester också. Hur bor du?

Kommentarer
Postat av: MARIA

fiint ni har jätte fiint fast de är inen lägenhet va

2008-03-19 @ 20:23:02
Postat av: Carro

jo det är en 3:a fast det påminner mer om lite radhus känsla eftersom vi har egen ingång och altan å tomt.

2008-03-19 @ 21:05:25
URL: http://doitmyway.blogg.se
Postat av: M

vad använder du för väskor?? Du som verkar va så modemedveten. Jag ska köpa en ny väska men vet inte riktigt väsktränden.
Kram Maria

2008-03-20 @ 16:24:29
Postat av: Carro

M: Jag är inte ett dugg modemedveten, jag köper de som jag tycker är snyggt och passar mig men jag älskar att shoppa men har absolut ingen modekoll så jag vet inte riktigt vad det är för väskor som gäller till våren. Jag behöver själv köpa en ny så kan ju komma med lite tips på vad jag tänkte köpa när jag kikat runt lite så kanske du får lite inspiration=)

2008-03-20 @ 18:44:41
URL: http://doitmyway.blogg.se
Postat av: M

Ok , Ja gör det låter spännande =) Kram

2008-03-20 @ 22:20:13
Postat av: MARIA

snyggt bord där, de där lilla bordet med ett långt överdrag på hur har du gjort det

2008-03-22 @ 10:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0