Gomorron

Gomorron!
Hade en jätte trevlig dag igår, tack alla!

Idag fick man dock gå upp tidigt. Kl 9 ska jag vara på lasarettet för läkarbesök igen. Hoppas allt läker som det ska och inga konstigheter så är jag nöjd. Jag är rädd att min läkare ska skälla på mig för att jag har solat, två gånger tom!
Får inte sola alls förrän om 6 månader men vafan jag täcker runt en dubbelvikt handduk över tuttarna så då borde det vara ok?!

Har gått och blivit förkyld oxå, blää va trist!
Nu ska jag dra. Hörs later..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nope inget idag men hon skulle ringa när hon vaknar och sånt hehe vi sa har jag för mig att vi är hos henne:D
kram:D

2008-03-28 @ 08:43:55
URL: http://satanica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0