En måndag

Gokväll bloggen!
Fördrev halva min kväll i telefonen med en go vän. Förstår inte att vi alltid har så mycket att prata om. Trevligt är det iaf=)
Nu har D kommit hem också. Han sitter framför tv:n och moffar chips. Jag försöker vara duktig och hålla mig till en frukt eller nåt men det är inte så jävla lätt när man har en skål chips framför ögonen!
Nångång måste man ju börja vara lite mer hälsosam. Lycka till Carro din fjant!

Jaha vad har man gjort av denna måndag då?
Har tvättat två maskiner. Tvättade min vita jacka och de var på tiden.
Mamma har tjatat i flera veckor nu att jag inte kan gå omkring i sån skitig jacka, hon tycker jag var dum från början som köpte en vit jacka. Hon känner mig och har väl egentligen rätt eftersom jag är rätt bra på att skita ner mej. Vitt är såå snyggt men kanske inte det mest praktiska klädvalet på mig.
Men jackan blev iaf som ny, tack tvättmaskin!
Sen vart det även en sväng hem till mamma och käka och visa naturligtvis upp min vita, rena jacka=)

Imorgon ska jag ner till soc (eller sof som de nu heter) och jobbet å lämna sjukintyg där.
Sen tänkte jag kika runt lite på stan och kanske träffa upp N och se om hon vill ta en fika med mig.
Jag vill sååå shoppa bh:ar men det är lite för tidigt. Måste vänta tills det läkt lite mera=((

Nu blir det chill (utan chirre) i soffan och sen krypa till sängs inte alltför sent.
Natti natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0