Drömmar

Gick upp för en timme sedan typ. Förstår inte hur i helvete jag kan sova såhär länge och när jag vaknade var jag fortfarande jätte trött!
Tvingade mig iaf upp och satte på kaffet och nu börjar man piggna till lite, bara duschen som fattas så är man tiptop igen eller?=)
Jo, jag vaknade iaf av att jag drömde en så sjuk dröm!
Jag hajjar inte vart man får allt ifrån. Min hjärna är ju hel skitzo när jag sover.

Jag drömde iaf att vi var ett helt gäng som var i sälen och hade hyrt en stuga. I drömmen var vi samma gäng som jag åkte med på riktigt för massa år sedan plus några till som var med bara i drömmen.
Vi bodde iaf i en jättestor stuga med säkert 10 sovrum, alla hade nånting ihop med alla. Som värsta sexorgien.
Nettiz var med och hade en utlänsk kille som sitt sällskap och dom ville ha 3kant med mig men det ville inte jag och då började killen jaga mig med en skateboard som han skulle slå ihjäl mig med. Jag sprang in på toaletten och gömde mig å i samma stund så försvann han typ och en annan kompis stod utanför och vi skulle åka upp på fjället och handla på en marknad där?!. Jag skulle bara kissa men när jag satt på toan så kunde jag inte kissa i toan utan det sprutade på sitsen där jag satt med mina lår så hela mina ben blev kissiga. Min kompis sa att det blir så på den toan för den är felbygd men det var liksom inge konstigt med det, helst skumt! Jaha tänka jag och så fortsatte jag kissa på mina ben som om det var normalt.
Sen gick vi ut där taxin väntade (snöscootrar) som körde oss upp på fjället.
Sen helt plötsligt var jag bland massa marknadsstånd, då hade jag plötsligt en son på typ 7 år som jag fick hålla i för han gick och snattade massa ljuslyktor(?) med hem som sovinirer och så mötte vi nån kändis från tv(ingen aning vem) Men iaf han berättade att min unge var tydligen hans son och dom var skitlika och så blev jag ihop med honom istället och sen vaknade jag. Skum dröm va!
Ja, min hjärna är ju helt skitzo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0