Fredag i bilder


Var på konrad med mina kära grannar, bartömning nu sista helgen=))


Annika <3  Micke


Puss på dom


Annika och jag lite oförberett och suddigt


Hej hej fyllesvinen liksom=))


Heeelt borta eller?!*s*


Tittut eller nåt


Så här såg det ut här hemma sen


Ett fyllesvin


Ett nyktert svin=) (innan jag överhuvudtaget kände ölsuget)




Sammanfattningsvis så hade jag en trevlig fredagskväll med trevligt sällskap.
Billigt med alkohol var det och ändå blev jag inte för full=)
Nu är kl över 4 på morgonen och de är nog dags att knoppa lite.
Natti natt alla!

Kommentarer
Postat av: M

vad använder du för schampoo..ditt hår är jätteglansigt ju. Vill också ha

2008-06-07 @ 22:54:59
Postat av: Carro

man tackar man tackar=))

jag har väl provat dom flesta vanliga som finns på typ ica,läser bara vilken hårtyp det passar för=)

Dom senaste månaderna har jag kört på "Gliss hair repair"(den gula flaskan)de står att den passar för normalt/långt hår och att den ska vara bra för slitna toppar som jag har. Jag tycker den funkar bra på mitt hår iaf och jag använder inga andra produkter som skulle kunna göra mitt hår glansigt så det borde väl vara deras shampoo och balsam.

Så prova gärna själv vad du tycker. Kram!!



2008-06-08 @ 02:13:04
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: M

TAck=) SKa pröva direkt Kram!

2008-06-08 @ 15:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0