Blött regn

Nyss klivit ur duschen och kl är över 12.
 låta håret torka lite sen blir det bädden.
Fördriver lite tid här sålänge=)

Kollade programmet för Vattendraget så man vet vilka dagar man ska dra ner dit.
Fredag är iaf spikad, torsdag kan också va nåt att se sen vill ju Nettiz ha med mig imorn också.. Men imorn verkar det inte vara nåt värt att se plus att jag jobbar på torsdag så det känns bättre att kanske spara sig lite.
Kollade upp vädret också och det var ju självaste fan att det ska regna under festivaldagarna. Vad ovanligt!!!!
Men det skiter jag i, jag tar med mig mitt fjuttiga paraply och så ska jag fan sitta där med mina öl. Det är ett måste!
Som någon sa så kommer man förmodligen hitta mig plaskandes i någon vattenpöl=))
De tvivlar jag inte ett dugg på, men jag kommer ha min öl i handen oxå, och mitt paraply i andra*s*
Men man kan ju alltid hoppas på att solen kikar fram men de har jag svårt att tro. Men jag försööker=)

Imorn är det ama 9-12 sen jobba 16-18. gud så underbart!*ironisk*

Nu var det slutsvamlat här, nu är kl mycket och jag är trött.

Natti natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0