Min fjäril

 
Försökte få till en någorlunda bild iaf=)



I brist på annat så tänkte jag visa min första tatuering som jag gjorde för 5 år sedan när jag fyllde 18.
Fjärilen var ett enkelt val. Dels tycker jag att dom är skit fina och färgglada och för mig så symboliserar dom frihet och sommar.
Direkt efter att jag gjorde den så började jag fundera på nästa tatuering för fler skulle det bli.
Idag, 5 år senare har jag fortfarande inte lyckas komma på vad eller vart jag ska ha nästa tatuering.
Nu tror jag iaf det lutar åt att jag ska göra mitt sjärntecken i nacken och så har jag en plan att göra en annan fjärilgrej med flera fjärilar på ett annat ställe. De är så svårt att bestämma sig men nu vill jag verkligen ha flera tatueringar så nu ska jag fasen lägga ner lite mer tid och klura fram nåt.
Tatuerade kroppar är sååå snyggt!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0