The girl next door is mee=)


Bakom staketet är det visning just nu, mina bra grannar ska flytta=(



...men ja bjuder på ett smajl ändå, inte för ofta det sker jue=)



Tittade ut genom fönstret och fick se en hel drös med människor.
Inte precis en vanlig syn här ute på landsbygden så jag min nyfikna jävel måste ju självklart gå ut och kolla vad alla folk gör här.
När ja kliver ut genom dörren så vänder sig varenda jävel om och glor, vad fan stirrar dom på mig för?
Sen ser jag en mäklare och hajjar att det är ju visning för mina grannar ska flytta och folket checkar väl in vem dom får som granne isåfall..haha! 
Jag bor ju i värsta pensionär huset och har inte en granne som är under 50 typ så inte konstigt att dom tittade lite förvånat på lilla mig som inte ser en dag äldre ut än typ 16*blink* haha=P
Trist iaf att mina grannar ska flytta för det är dom grannarna man fått mest kontakt med och är så trevliga.
Men vem vet, de kanske flyttar in nåt yngre par som man kan bli bundis med.Hehe!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0