SOckerdopp

Helvetes jävla mobil jävel!

Var och käkade på Max nyss. På vägen hem så satt Danne med sin fanta i knät och min mobil i handen för att ringa.
Jag körde kanske inte för lugnt i kurvorna och dan hade fullt upp att hålla koll på sin läsk och råkade tappa min mobil i fantan! Satans helvete också!
Fick upp den rätt fort och till en början så funkade allt som det skulle men sen när vi kom hem så började den knäppa sig, den började lysa rött, knapparna gick på nåt helt annat än vad dom skulle, ljudet lät konstigt och nu har den tvärdött!
Den går inte ens att sätta på igen=(
Skit mobil!

Så nu alla mina kära vänner får ni ta och skicka era nummer till mig för jag hade dom flesta sparade på mobilen och INTE i kortet av någon dum anledning.

Nu är jag förbannad!

Piss också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0