Poppisar


Det här är typ en ica kasse full med popcorn!


Fyllde en stor skål och ställde på bordet.
Tro mig, det blir säkert 5 fyllda skålar till innan påsen är slut.



Grannen var nyss förbi med lite popcorn, normalt va?=)
Dom hade fått en hel stor säck full med popcorn från sf så det räckte och blev över så dom var här och lämnade lite.
Vilken osis att jag inte gillar popcorn, kan väl äta nån sådär men tycker bara det fastnar såna där flarn i hela munnen.
Jag är en chipsoman, salt och mycket krispigare=)
Får ge bort dom annars, har för mig att Dan inte heller gillar popcorn så värst så jag vette fan. Nån som vill ha?
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud vad många gånger du måste visat den asg

Skämt åsido! Popcorn är så himla gott! jag tar dem om ni inte vill ha!

2008-06-18 @ 12:20:00
Postat av: Carro

jodå ja har så det räcker och blir över så kom och plocka bara=)hehe

2008-06-18 @ 13:21:47
URL: http://lenamariecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0