Målar och solar



   
Kör med bikini idag så jag blir brun. Fast lite färg har jag ju redan=)
Här ser ni hur det målas för fullt.



Idag målas det för fullt. Skulle egentligen väntat med det här till en regnig dag men ivrig som jag är så blev det inte så.
I min värld ska allt göras nu, nu, nu och helt igår=)
Planen för idag var att sola på altanen. Men rastlös som jag är så pallar jag inte ligga och sola mer än 5 min innan jag tröttnat, så tråkigt att bara ligga där ju. Då kom jag på idén att måla utomhus!
Då gör jag ju något samtidigt som jag får sol på mig=)
Så dagens projekt är alltså att måla om min köksskänk vit. Får lägga in en bild sen på slutresultatet=)

Kommentarer
Postat av: D - a

Sötaste tjejen i uiversum!! lovc you...

2008-06-06 @ 15:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0