Kompis det går bra nu

Håller på med tvätten nu. Skönt för det inte är så mycket=)

Mötet på Timtalund gick bara bra. Satt och fika med chefen och några av dom anställda och snicksnacka lite om allt möjligt. Dom verkar vara roliga och enkla människor att ha och göra med så det ska nog bli bra de där.
Sen gick vi in på kontoret och kika lite tider, ska börja en vecka tidigare än tänkt och de är bara bra. Ska bli så skönt att komma igång med något nytt.
Ringde bemanningstjänsten oxå och fick sitta i telefonkö i säkert 30 min. Tjatar på dom så jag kan komma dit och skriva anställningsavtal. Vill ha de gjort så fort som möjligt så jag kan göra ett avslut med min coach på ama.

Nu ska jag ner i tvättstugan as usual.
Sen får vi se vad man hittar på för tok. Dags för lunch kanske?
Nåt förslag på något gott lätt att äta? Kycklingsallad?

Skriver sen igen

Kommentarer
Postat av: markus

Mer bilder ! :)

2008-06-03 @ 14:11:23
Postat av: Camilla

Hejsan! Läste igår om någon som hotat dig, låter ju jätteläskigt :'(

Fast jag tycker att det är bra att du tar upp det i bloggen!

Jag är jättenyfiken på ditt liv och allt som rör dig!



Hoppas snart på ett nytt inlägg LER

Kram / trogen läsare!

2008-06-03 @ 14:17:01
Postat av: Carro

Ja ska försöka bli lägga upp bilder lite oftare=)

Va kul att höra att någon tycker det är intressant att läsa om migler

Ja är rätt öppen och delar med mig av det mesta i mitt liv sen är det skönt att få skriva av sig lite. Kul att få lite feedback=))))

2008-06-03 @ 17:19:52
URL: http://lenamariecaroline.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad kul att du svarar dina läsare :)

Du valde att inte kommentera "hotet" som jag tidigare läste om men som nu verkar vara borttaget.

Om du känner dig hotad! Tveka inte att gå till polisen! Det gjorde jag!

2008-06-04 @ 12:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0