Nu drar jag!

Det har varit lite små stressigt nu på eftermiddagen.
Efter jobbet drog jag och Dan till erikslund och käkade på nåt tai ställe sen in på bolaget och handla helgens dricka.
Sen vart det bara hem och börja packa men jag hade glömt att tvätta! Tvätten blev precis färdig så nu har jag packat iordning det sista. Ska ju bara vara där över helgen men ändå behöver man ju lite kläder att välja på om det blir varmt eller kallt. Tror det blir dåligt väder så jag har packat ner tjocktröja och mysbrallor=)

Nu väntar jag bara på att Nettiz ska sluta jobbet så ska vi åka=)
20 mil var det dit tydligen, får se om vi hittar dit?!
Med tanke på att både jag och Nettiz har as kass syn och inte ser vad det står på skyltarna så finns det en liten risk att vi kommer åka fel ett antal gånger. Minns när vi skulle åka till Åsby trädgård som ligger vid halsta typ, det är ju bara rak väg på E18 tills man svänger av vid skylten där det står klart och tydligt åsby trädgård men vi åkte såklart förbi. Hajjade när vi åkt några mil förbi hallsta att vi var rätt fel ute. Jävla blindstyren vi är! Haha.

Nej nu ska jag sluta skriva massa goja och ringa efter en skjuts till bilen jag ska köra=)
Hörs på söndag!

Önskar er en trevlig helg alla ni som läser det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0