Nära helgen nu=)


Rosa bubbel tills imorn=)


Rekordelig sommarcider rabarber/jordgubb är bara såå god=)

 
Rosa klänning till en rosa drink=)




Gokväller! Idag har man jobbat 7-16 as usual denna vecka. Imorn går jag till 15 om jag skiter i att ta rast vilket jag kommer göra för det är soft att sluta tidigare en fredag jue=)
Efter jobbet så drog jag till Willys och handlade mat och sen vart det en sväng in till glasbanken (ovanligt?!)...
Fick tips av A-K på jobbet att köpa jättegoda kyckling grillspett så jag var ju bara tvungen att prova dom=)
Dom var super smaskens och till det åt vi pommes och bea sås.
Efter maten så blev jag så sugen på en cider så det blev en på altanen..hihi. Vafan, det är ju sommar!
Men resten av alkoholen ska jag spara tills helgen = imorn=)
Nu ska jag tvätta bort allt smet i ansiktet och gå till jobbet och sola. 20 spänn är ju vääärsta priset=Phaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0