Långt till jobbet


Ja man kanske ska dra av för arbetsresor vid nästa deklaration=)hehe...





Godmorgon!
Sitter och lyssnar på p3:s nätradio. Just nu spelas mange schmidt inget att förlora. Sitter här och sjunger med lite och är på ett bra humör idag..
Fick lite tid över nu på morgonkvirran så tänkte jag skulle bjussa på ett inlägg.
Börjar som sagt jobbet kl 8 om ca 30 min och jag har god tid på mig=)
Tog ett kort från köksfönstret för att visa hur långt jag har till jobbet,Haha!
Som tur är så är det iaf lite träd/buskar mellan så jag inte behöver se jobbet. Gjorde en pil där man ser lite av gaveln på huset. SNacka om att ha nära till jobbet! Men de är såå skönt när man jobbar morgon jag looovar=)

Så nu vet ni vart jag ska spendera min dag till kl 17.
Ha en bra dag alla härliga jävlar=)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0